fbpx

CONDITII PENTRU VANZAREA PRODUSELOR OFERITE PE SITE

Termeni și Condiții Italtrade & CO SRL

Informații înainte de cumpărare.

Aceste condiții generale contractuale, precum și condițiile speciale care pot fi stabilite ulterior, reglementează în mod expres relațiile care apar între Italtrade & CO SRL. cu sediul social al activității în Bucuresti, strada Amman Nr. 2B, 011614, Romania și utilizatorii care contractează produsele oferite pe site.

Formularele contractuale sunt disponibile în: română.

Urmatorii Termeni și Condiții Generale au fost elaborați în conformitate cu legislația română : Legea 365/2002 privind Comerțul Electronic, a Legii 21/1992, actualizată 2017 pentru protecția consumatorului și utilizatorului, Legea 650/2002 a Comerțului cu Amănuntul, Legea  455/2001 ce reglementează semnătura electronică și legile aplicabile și alte dispozitii legale.

Acceptare TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE (TCGV)

Administratorul vă oferă accesul în magazinul online și utilizarea acestuia, sub rezerva acceptării de către dumneavoastră a acestor termeni și condiții.

Prin accesarea, utilizarea, obținerea sau achiziționarea oricărui produs, conținut, date, materiale, informații sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastră sunteți de acord să respectați acești Termeni și Condiții.

Utilizarea și/sau achiziționarea oricărui produs de pe site-ul nostru înseamnă acceptarea de către Utilizator a tuturor și a fiecărei Condiții Generale și Condiții Particulare fără nici o rezervă.

Italtrade & CO SRL informeaza ca procedurile necesare achizitionarii produselor, sunt cele descrise in urmatoarele Conditii Generale si Specifice ce sunt indicate pe ecran in timpul navigarii. Asfel Utilizatorul declară cunoasterea si acceptarea acestor proceduri ca fiind necesare pentru accesarea produselor si serviciilor oferite in pagina Web.

Orice modificări și/sau corectări a datelor furnizate de Utilizatori în timpul navigarii vor fi posibile și trebuie sa fie efectuate în conformitate cu instrucțiunile incluse în site-ul web.

Produsele oferite în pagina Web împreună cu caracteristicile și prețurile lor, apar pe ecran.

Încercăm să prezentăm cu cea mai mare precizie, posibile culori pentru produsele noastre, însă trebuie să ținem cont de calitatea, configurarea și rezolutia monitorului. Acestea pot influența perceperea culorilor deoarece poate rezulta o diferență de culoare între produsul real și cel prezentat pe ecranul monitorului.

Italtrade & CO SRL. nu garantează culoarea care apare pe monitor să fie exactă cu a produsului care se comandă.

Italtrade & CO SRL își rezervă dreptul de a decide în fiecare moment produsele care sunt oferite utilizatorilor prin intermediul paginii Web. Astfel Italtrade & CO SRL va putea adâuga în orice moment produse noi la cele existente în pagina Web, cu excepția cazului în care se prevede altfel, că aceste produse noi vor fi reglementate de dispozițiile din Condițiile Generale în vigoare la acel moment.

De asemenea, Italtrade & CO SRL. își rezervă dreptul de a înceta furnizarea accesului în orice moment și fără preaviz, pentru oricare dintre produsele oferite pe site-ul web.

Drepturi de autor –

Vizitatorul/Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală. Utilizatorul  nu va descărca/utiliza continutul magazinului www.unumedical.ro, imagini, descrieri, elemente grafice, fără acordul scris al administratorului întrucât reprezintă proprietatea administratorului, fiind apărat de legea dreptului de autor și de legile referitoare la proprietatea intelectuală și industrială.

Procedura de achiziție a produselor

Pentru achiziționarea produselor de pe site-ul Web, Italtrade & CO SRL solicită utilizatorilor care se vor înregistra urmatoarele:

vârsta minimă 18 ani,
să completeze instrucțiunile ce apar pe ecran cât și oricare altele ce sunt incluse în alte pagini de Web:

(I) completarea completă a formularului electronic ce apare pe pagina Web urmând instrucțiunile indicate în el;

(II) apăsarea pictogramei/butonului „ACCEPT”;

(III) primirea în adresa de mail al Utilizatorului confirmarea înregistrarii.

Numele utilizatorului și parola furnizate de către Utilizator către Italtrade & CO SRL sunt elemente identificatoare pentru a accesa și efectua achiziții.TOte acestea au caracter personal și intransferibil.

Numele de utilizator nu poate fi modificat de către Utilizator ci doar parola și, în acest caz, schimbarea parolei va pierde valabilitatea.

Odata înregistrat Utilizatorul poate achiziționa produsele.

Pentru a trece la achizitionarea produselor, trebuie aleasă categoria produselor, adaugând produsul dorit în „Coșul de Cumpărături” în conformitate cu indicațiile de pe ecran, completând formularul de comandă facilitat și trimițându-l la Italtrade & CO SRL.

Aceasta înseamna citirea și acceptarea irevocabilă a tuturor și fiecarui punct din TERMENI ȘI CONDIȚII Generale cât și a Conditiilor Particulare.

Achiziția se înțelege efectuată în domiciliul Italtrade & CO SRL. cu exceptia cazului în care legea prevede contrariul.

După efectuarea achiziției și în timpul cel mai scurt posibil Italtrade & CO SRL. emite un e-mail către Utilizator/Cumpărător cu o dovadă de achizitie.

Așadar Utilizatorul /Cumpărătorul poate solicita , iar Italtrade & CO SRL.trimite factura corespunzatoare.

Confirmarea comenzii și dovada de cumpărare nu vor fi valabile ca o factură.

Italtrade & CO SRL rezervă dreptul de a anula numele utilizatorului și parola și prin urmare, accesul la pagina web al acelor utilizatori, fie indivizi, companii sau distribuitorilor care au datorii sau neplăți catre Italtrade & CO SRL.

Returnarea produselor

Daca produsul este returnat si se constată că se află în perfectă stare , în ambalajul său orignal se va demara restituirea.

Pentru a efectua plata catre client, acesta trebuie sa ne trimita un document bancar. Documentul trebuie sa fie in format PDF în care să apară: titularul contului, cod IBAN si BIC/SHIFT.

Nu se acceptă returnarea produselor de igiena și îngrijire personală.

Nu se acceptă returnarea produselor cele care au fost in contact cu gura sau pielea.

Nu se acceptă returnarea produselor sau produsele cerute la comandă.

Retragerea comenzii.

Conform legii comertului electronic  nr. 365/2002, republicată 2006, „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv.Renuntarea este posibilă in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Aceeasi  lege mentioneaza „Consumatorul NU POATE denunța unilateral contracte de furnizare a produselor, în cazul în care acestea au fost desigilate de catre consumator”.

In consecință, administratorul oferă clienților săi, persoane fizice, posibilitatea să returneze produsele cumpărate, daca sunt respectate urmatoarele condiții:

– produsele  sa aiba ambalajul original intact (sa fie sigilate);

– produsele sa fie returnate conform procedurii (politica de retur), in ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte vreo urmă de uzură/deteriorare. In ambele situații, clientul suportă cheltuielile de transport și respectă politica de retur prezentată pe pagina amintită în acest capitol (conform legislatiei din Roamnia).

Costurile returnarii sunt asumate in totalitate de catre administrator doar in cazul in care clientul constată că produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decat cele solicitate prin transmiterea acesteia).

Clientul nu va avea dreptul de a anula in cazurile stabilite conform normativei care se aplica în special, cu caracter enunțiativ și nu limitativ, în urmatoarele cazuri:

( I ) Produse fabricate conform specificatiilor Clientului sau personalizate de o forma clara;

( II ) Pentru motive de igienă și de sănătate, Italtrade & CO SRL limitează rambursările produselor de igienă, produse susceptibile de a fi în contact cu pielea, produse care prin natura lor odata ce au fost desfacute își pierd calitățile (proprietățile) și produse care au fost desfacute după livrare. Așadar nu se va accepta rambursarea acestora.

Procedura pentru exercitarea unei rambursari se va iniția cu o solicitare de catre Client prin deschiderea unei gestiuni către Departamentul Post – Vânzare care apare în pagina Web și să fie trimisă către Italtrade & CO SRL.

Departamentul Post – Vânzare va raspunde în termen de 48-72 ore de la recepția solicitării, corespunzător procedurii instrucțiunilor de rambursare. Odata primit de catre Client numarul de gestiune, va putea sa efectueze rambursarea in termen paisprezece ( 14 ) zile de la data notificarii anulării către Italtrade & CO SRL, prin trimiterea produsului ( indicand pe colet numarul de gestiune alocat ).

Italtrade & CO SRL. va verifica în depozit starea produsului rambursat. Italtrade & CO SRL își rezervă dreptul de a nu realiza rambursarea în cazul în care se constată că Produsul achiziționat nu este intr-o perfectă condiție. In cazul in care nu va fi receptionat in ambalajul original, aceasta va supune diminuarea valorii produsului.

Italtrade & CO SRL va gestiona rambursarea pretului si costurilor de transport.Acestea se vor face prin acelasi sistem de plata utilizat de catre client pentru achizitia Produselor.

Nu se va rambursa nici un cost adițional din cheltuielile de transport standard, serviciul express, prioritar sau de curierat.

Rambursările se vor efectua în RON.

Perfectarea contractului la distanță, valabilitate

– Odata cu lansarea comenzii de pe www.unumedical.ro , cumpărătorul acceptă comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul își derulează activitatea.

– Prezentul contract la distanță intră în vigoare în momentul confirmării comenzii de către administrator.

Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE (TCGV)

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE (TCGV) www.unumedical.ro stau la baza contractului astfel perfectat.

– Administratorul nu consideră sub nici o formă o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

Livrarea produselor Italtrade & CO SRL., se angajează sa livreze bunurile achizitionate de Utilizator/Cumparator, la adresa specificata în acest scop in formularul de comanda de Utilizator/Cumparator, care poate fi diferit de la resedinta lor obisnuita, fiind capabil de a trimite la locul dvs. de munca sau chiar la o terta persoană cu titlu de cadou (nu se livreaza produse in cutia postala), in cel mai scurt timp posibil. Acest lucru dureaza intre 1 ora si 4 saptamani, in functie de disponibilitatea produselor pe stoc si de ora la care se face comanda.

O parte din articolele din categoria mobilier medical se fac la comanda si dureaza intre 3-45 zile pana se pot livra.

Marfurile sunt transportate mereu in contul si pe riscul agentiei de transport contractate, astfel Italtrade & CO SRL nu este responsabil pentru orice daune, pierderi, costuri, leziuni sau accidente care apar in tipul livrarii.

Transportul de marfuri de volum mare ca : aparatura medica, mobilier medical, etc. nu includ urcatul scarilor; consultati pretul serviciilor suplimentare prin intermediul formularului de contact.

Produsele nu includ instalarea sau asamblarea.

In cazul in care la momentul livrarii de catre transportator, se gasesc neconformităti sau marfa este vizibil deteriorata, trebuie semnalat in foaia de livrare al transportatorului si anuntat Italtrade & CO SRL imediat, sau in termen de 24 de ore de la primirea bunurilor, la departamentul de servicii pentru clienti Italtrade & CO SRL.  In orice caz, beneficiarul trebuie sa verifice intotdeauna ca marfurile au fost livrate in stare perfecta. Italtrade & CO SRL nu va fi responsabil de produsele deteriorate de transport daca Utilizatorul/ Beneficiarul nu semnaleaza acest lucru pe foaia de livrare a transportatorului(Pachet deteriorat).

Italtrade & CO SRL isi rezerva dreptul de a furniza fara nici o crestere a pretului, un produs cu caracteristici similare, care au aceeasi calitate sau mai mare, in cazul in care nu este disponibil produsul comandat. In aceste caz, Utilizatorul /Cumparatorul isi poate exercita drepturile de retragere si anulare in aceleasi conditii ca si cele stabilite pentru produsul initial.In pretul de transport de marfă de volum mare ca paturi electrice, mese, vitrine, etc. nu este inclus serviciul de urcare a scarilor , operatorul de transport va lasa marfa in stradă. Exista posibilitatea angajarii unui serviciu suplimentar pentru urcare a scarilor până la ușa casei, se poate solicita prin intermediul formularului de contact de pe site-ul web.

Italtrade & CO SRL isi rezerva dreptul de a solicita un cost aditional pentru adresele cu km suplimentari conform firmei de curierat.

Prețul produselori nu include instalarea sau asamblarea.

Asigurați-vă că produsul poate intra în lift sau in casa scării. Dacă nu ați angajat serviciul suplimentar de transport,Utilizatorul / Cumpărătorul va fi responsabil de livrarea pachetului la locația dorită pe cont propriu.

CEDARE SI COMUNICARE DE DATE

Italtrade & CO SRL, informeaza ca in scopul de a furniza serviciul contratat, datele cu caracter personal, cum ar fi e-mail, numele si adresa, furnizate de dvs. vor fi transferate companiei de transport si mesagerie, cu scopul final de livrare a produsului solicitat de catre dvs.Astfel, datele dvs. vor putea fi transmise la companii colaboratoare cu scopul de a imbunatati serviciile web.

Prin acceptarea acestor termeni se autorizeaza in mod expres Italtrade & CO SRL pentru realizarea transferului datelor dvs. exclusiv pentru scopurile mentionate mai sus.Politica de confidentialitate

– Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul dvs. explicit.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.

– Administratorul colecteaza, de la clientii săi date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online pe www.unumedical.ro

– Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai administratorului si companiilor de curierat.

– Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Observatie:* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Cookie-uri

– sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului www.unumedical.ro , acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului.

Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite.

Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul. www.unumedical.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate sau inchiriate unei terte parti.III.

Pretul si forma de plata.

Preturile de achizitie in vigoare la momentul introducerii comenzii sunt cele de pe ecran, cu exceptia greselilor de tipar.

Preturile indica taxa pe valoarea adaugata (TVA).

Achizitiile efectuate de catre rezidentii din tarile extracomunitare, vor fi scutite de plata TVA-ului, conditionate de taxele de import ce le corespund (costurile de vamuire si taxele de import nu sunt incluse in pretul articolului sau in pretul livrarii si trebuie sa fie platite la sosire, de catre utilizator).

In general, orice taxe, tarife, taxe si cheltuieli, care decurg din achizitionarea poduselor vor suportate de catre utilizator.

Costurile de livrare ce apar pe ecran, sunt suportate de catre utilizator si corespund cu ratele stabilite de catre firma transportatoare contratata si vor depinde de destinatia si greutatea produselor.

Pentru localitățile aflate în afara razei de acoperire a serviciului Fan Courier se percepe o taxă suplimentară de 0,8 lei/km ( suportată de client ), față de cel mai apropiat sediu local al curierului, indiferent de suma totală a cumpărăturii.

Din momentul in care utilizatorul adauga un produs in „Cosul de cumparaturi”, in descrierea produsului afisata pe ecran apare suma cu si fara TVA sau, in cazul in care achizitia este scutita de acest impozit, aceasta scutire se va contempla în mod automat in functie de datele personale introduse de către Utilizator, dupa ce a confirmat comanda.

Plata pretului produselor achizitionate si costurile de livrare, ce vor aparea pe ecran, se poate face fie prin card de credit sau de debit, transfer bancar, PayPal, …).

Pentru a continua cu plata, Utilizatorul trebuie sa urmeze fiecare si toate instructiunile de pe ecran, oferind urmatoarele informatii:

-In cazul in care plate se face cu card de credit sau de debit:

a) tipul de card

b)numarul cardului ;

c ) data expirarii;

d), orice alta informatie ceruta pe ecran.

Ca sistem electronic de plati, Italtrade & CO SRL are instalat un gateway de plata pentru comert electronic, care a contractat cu banca, Toate datele transferate in acest scop sunt encriptate pentru a asigura securitatea maxima.Ele sunt adapostite intr-un server securizat certificat de SSL (Secure Sockets Layer) prin Quick Certificate. Acest protocol este universal acceptat de pricipalele browsere si garantizeaza Utilizatorului :

(I) identitatea destinatarului datelor dvs,

(II) confidentialitatea informatiilor furnizate de el,

(III) integritatea (nu manipularea) informatiilor furnizate de el.

De asemenea, Italtrade & CO SRL. afirma ca, in nici un caz stocheaza datele furnizate de Utilizatori prin intermediul gateway-ul de plata, ci doar cat timp se efectueaza achizitia, se realizeaza plata si pana de expirarea perioadei de retragere.

In scopul de a asigura o mai mare securitate a proprietarilor de carduri de credit, s-au inclus un numar de trei cifre de pe cardul dvs., care serveste ca un cod de identificare pentru a verifica prezenta fizica a cardului in timpul tranzactiilor pe Internet. Acest numar de trei cifre imprimat pe spatele cardului dvs. , imediat dupa numarul de card.

In scopul de a preveni tranzactii frauduloase cu cardul de credit, vor fi solicitate astfel de cifrele de control pentru a valida operatiunea.

POLITICA DE RETUR
Clientul:

– informeaza administratorul despre intentia de returnare, prin e-mail in 10 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;

– asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;

– returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii.

Conform OG 130/2000Art. 4.
(1) Comerciantul

trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:

a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului;
b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;
c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile;
d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite;
e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.

(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.Art. 7.

-(1) Consumatorul

Are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;
b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.

(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;
b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.

(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.

Cum se depune o reclamatie? Ce este o reclamatie / sesizare?

“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

Cine poate depune o reclamatie la ANPC?

„Consumatorul

– orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.

– Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice.

– Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002.

Cum depuneti o reclamatie?

Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.

Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.

Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.

Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.

Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

Comunicarile intre Parti- Serviciul Clienti.

In sensul prezentelor Conditii Generale, precum si orice comunicare care este necesara intre  Italtrade & CO SRL si utilizator. Acestea ar trebui sa fie directionate catre Serviciul Clienti prin formularul de contact care apare pe site-ul nostru sau prin scris, la  Departamentul  de Serviciul Clienti  Italtrade & CO SRL,  Bucuresti, Intrarea Difuzorului nr. 10, et. 1, Sector 1Notificarile  Italtrade & CO SRL. catre Utilizator se vor face in conformitate cu datele furnizate de la inregistrarea pe site-ul web.

Utilizatorul este de acord in mod expres, cu toate comunicarile cu privire la utilizarea site-ului si/sau achizitionarea de produse,utilizarea de e-mail ca o procedura valida pentru astfel de comunicari.

Politica de Protectie a Datelor Personale

Italtrade & CO SRL recunoaste importanta protejării vieții private a utilizatorilor site-ului nostru , fapt pentru care a dezvoltat o Politica de Confidențialitate a datelor cu caracter personal informand utilizatorii site-ului de acest lucru, astfel încât acestia în mod liber și voluntar să decidă dacă să ofere firmei Italtrade & CO SRL datele cu caracter personal solicitate sau cele utilizate pe site la cererea produse oferite.

Italtrade & CO SRL. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment și fără notificare, politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare.

Site-ul Italtrade & CO SRL nu conține informații destinate copiilor sub varsta de 18 ani.

Italtrade & CO SRL nu va colecta date cu caracter personal de la copii sub varsta de 18 ani intenționat. Daca totusi acest lucru se intampla si suntem instiintati de aceasta circumstanta vom elimina de pe site orice informatie.

Pentru recrutarea sau achiziționarea de produse, utilizatorii trebuie să acorde in prealabil lui Italtrade & CO SRL anumite informații personale (nume si prenume ,adresa de e-mail, etc.). Aceste informații,  Italtrade & CO SRL le va folosi in vederea formalizarea achizitiei la distanță, pentru a gestiona, administra, livra, extinde, îmbunătăți și adapta serviciile oferite pe site-ul nostru.

Asemanator realizarii activitatilor de promovare și publicitate , în domeniul de produse de sanatate, prin orice mijloace care pot fi de interes pentru a extinde și îmbunătăți produsele noastre, adaptam ofertele noastre la preferințele și nevoile dvs. Informatiile obtinute prin studierea și segmentarea de informații personale și de afaceri care s-au înregistrat în fisierele noastre,vor fii adaptate la nevoile dumneavoastră ca urmare a accesului la site-ul nostru și pentru a permite navigatii personalizate.

Acest fișier este deținut de proprietarul afacerii, Italtrade & CO SRL.

Utilizatorul accepta in mod expres includerea datelor colectate in timpul navigatiei pe pe site-ul web, sau furnizate prin completarea formularelor in orice forma. Utilizatorul accepta inclusiv cele care decurg din relatia de afaceri si/sau de livrare a produselor achizitionate, in fisierul mentionat mai sus.

In timpul procesului de colectare a datelor, si in fiecare parte a paginii Web in care  sunt solicitate astfel de date, Utilizatorul va fi informat, fie printr-un hyperlink, fie sub forma de formular. Colectarea obligatorie sau nu a acestor date pentru livrarea produselor, cu exceptia comenzii, caz in care  Italtrade & CO SRL raporteaza utilizatorului necesitatea de a include datele privindidentitatea si adresa, date necesare pentru a face plata, formalizarea si incheierea vanzarii.

Italtrade & CO SRL se angajeaza in utilizarea datelor incluse in fisier sa respecte confidentialitatea si utilizarea acestora, în conformitate cu scopul fisierului. In plus Italtrade & CO SRL  se angajează sa respecte obligatia de a pastra si de a adopta toate masurile pentru a preveni alterarea, pierderea, tratamentul sau accesul neautorizat.

Site-ul are „cookies”

Site-ul are „cookies”, care permit  Italtrade & CO SRL a obtine o serie de date ale Utilizatorului, cum ar fi alte site-uri vizitate anterior de catre utilizator, precum si produsele si serviciile pe care le prefera.

Daca utilizatorul prefera, poate impiedica accesul la „cookies”. Accesul se face prin setarea browser-ului pentru a alerta primirea de „cookies” si pentru a preveni instalarea de „cookies” pe hard disk, caz in care pagina Web poate sa nu functioneze in mod corespunzator din cauza unor motive tehnice.

Legislatia si jurisdictia aplicabila

Prezentarea Conditiilor Generale asa cum si Conditiile Particulare care in cazul acestora se stabilesc, se interpreteaza si se inregistreaza in conformitate cu legea romana.

In caz de controversa se va va solutiona la instanta competenta.

Plata

Cumparatorului /clientului  i se vor oferi mai multe forme de plata printre care:

-ramburs, în cont colector la livrare, prin ordin de plata pe baza unei facturi proforme, numerar sau card la sediul noastru/card bancar online – prin procesatorul mobilpay).

Preturile vor fi afisate in RON.

Cumparatorul /clientul poate solicita trimiterea facturii proforme in moneda aleasa in prealabil.

Factura fiscala care va fi primita odata cu comanda.

Toate formele de plata oferite pe site-ul nostru sunt in avans.

Garantia

Garantia produselor vandute de Italtrade & CO SRL. este in conformitatea legislatiei in vigoare, cadru juridic al carui obiectiv este de a ajuta consumatorul cu diferite optiuni in momentul in care o achizitie nu este in conformitatea contractului, oferind acestuia posibilitatea de cerere de inlocuire sau reparare a bunului cumparat, exceptand ca una din acestea sa rezulte imposibil de realizat.

Cand reaparatia sau inlocuirea nu este posibila sau rezulta disproportionata, consumatorul va putea cere o reducere de pret sau solutionarea contractului.

In cazul lipsei conformitatii produsului, se recunoaste un termen de doi ani pentru persoane fizice si un termen de un an pentru persoane juridice, incepand din momentul livrarii pentru ca cumparatorul sa poata exercita drepturile sale.

Doar din primele sase luni din momentul livrarii se presupune ca lipsa de conformitate deja existenta la momentul respectiv, corespunde cumparatorului sa constate ca bunul achizitionat nu era in conformitate.

Consumatorul trebuie sa informeze Italtrade & CO SRL de lipsa de conformitate in termen de doua ( 2 ) luni de cand a luat la cunostinta.

Dupa primele 6 luni de la data facturii, produsele pentru reparat trebuiesc trimise, suportand clientul costurile de transport.

Italtrade & CO SRL. isi rezerva dreptul de a constata daca defectul a fost provocat datorita unei erori de fabricatie sau a utilizarii necorespunzatoare.

Daca produsul este in garantie, Italtrade & CO SRL va plati clientului costurile transportului si rambursarea corespunzatoare va fi suportata de Italtrade & CO SRL.

Daca produsul nu este in garantie, clientul va trebui sa trimita produsul facandu-se responsabil de costurile de transport.

Produsele considerate consumabile cum ar fi, baterii, sisteme hidrulice, motoare, cabluri, becuri, fusibile etc. nu intra in garantie impreuna cu accesoriile.

In perioada de reparatie si revizie, firma nu va inlocui produsul si nu se va proceda la nici o indemnizare.

Italtrade & CO SRL isi rezerva dreptul de a consulta serviciul tehnic oficial al marcii pentru a determina originea defectiunii.

In cazul in care produsul prezinta o defectiune provocata de utilizarea necorespunzatoare, reparatia va trebui suportata de catre client.

Pentru a putea face uz de garantie trebuie anuntat serviciul nostru de post-vanzare, cu mentiunea ca in depozitele noastre nu va fi acceptata nici o marfa pentru care nu a fost autorizata reparatia sau inlocuirea ei.

Garantia se dedica de o forma unica doar titularului (parte contractuala) care figureaza in factura si doar acesta fiind beneficiarul exclusiv al garantiei.

Garantia isi pierde valoarea:

-In cazul utilizarii necorespunzatoare si fara a respecta instructiunile din manualul produsului.

-Daca se modifica, deterioreaza sau se inlocuiesc anumite date din aceasta sau din factura.

-Daca se repara produsul pe cont propiu al aparatului in garantie fara autorizarea Serviciului Tehnic.

-Daca lipseste Factura.

-In cazul fluctuatiilor de tensiune sau conexiune la un voltaj inadecvat.

Pentru marirea termenului de garantie, consultati un reprezentant al Italtrade & CO SRL.