Politica de retur

POLITICA DE RETUR

Clientul:

-informeaza administratorul despre intentia de returnare, prin e-mail in 10 zile lucratoare de la primirea produselor, specificand numarul facturii care a insotit produsele la livrare;
-asteapta confirmarea, maximum 24 de ore;

-returneaza produsele si in maximum 30 de zile primeste contravaloarea facturii.

 

Conform OG 130/2000Art. 4.

(1) Comerciantul

trebuie sa transmita consumatorului, in scris sau pe un alt suport de informatii durabil, la dispozitia sau accesibil acestuia, in timp util, in perioada executarii contractului, urmatoarele:

a) confirmarea informatiilor mentionate la alin. (1), inainte de incheierea contractului;

b) conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;

c) sediul comerciantului, la care consumatorul poate sa isi prezinte reclamatiile;

d) informatii privind service postvanzare si garantiile oferite;

e) conditiile de denuntare unilaterala a contractului, atunci cand acesta are o durata nedeterminata sau o durata mai mare de un an.

(2) Dispozitiile prevazute la alin. (1) lit. a), b), d) si e) nu se aplica in cazul serviciilor a caror executie este realizata cu ajutorul unei tehnici de comunicatie la distanta, daca aceste servicii sunt furnizate o singura data si facturarea lor este efectuata de operatorul de comunicatie.Art. 7.

 

(1) Consumatorul

Are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;

b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.

(2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;

b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.

(3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.

Politica de retur a produselor

Returnarea produselor

Daca produsul este returnat si se constată că se află în perfectă stare , în ambalajul său orignal se va demara restituirea.

Pentru a efectua plata catre client, acesta trebuie sa ne trimita un document bancar. Documentul trebuie sa fie in format PDF în care să apară: titularul contului, cod IBAN si BIC/SHIFT.

Nu se acceptă returnarea produselor de igiena și îngrijire personală.

Nu se acceptă returnarea produselor cele care au fost in contact cu gura sau pielea.

Nu se acceptă returnarea produselor sau produsele cerute la comandă.

Cum se depune o reclamatie? Ce este o reclamatie / sesizare?

“Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.

 

Cine poate depune o reclamatie la ANPC?

 

„Consumatorul

– orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.

– Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice.

– Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.

 

„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002.

 

Cum depuneti o reclamatie?

 

Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.

În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.

Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.

 

Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.

Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.

Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.

 

Comunicarile intre Parti- Serviciul Clienti.

 

In sensul prezentelor Conditii Generale, precum si orice comunicare care este necesara intre  GR ESTETICA DISTRIBUTION SRL si utilizator. Acestea ar trebui sa fie directionate catre Serviciul Clienti prin formularul de contact care apare pe site-ul nostru sau prin scris, la  Departamentul  de Serviciul Clienti  GR ESTETICA DISTRIBUTION SRL,  Bucuresti, Intrarea Difuzorului nr. 10, et. 1, Sector 1Notificarile  GR ESTETICA DISTRIBUTION SRL. catre Utilizator se vor face in conformitate cu datele furnizate de la inregistrarea pe site-ul web.

Utilizatorul este de acord in mod expres, cu toate comunicarile cu privire la utilizarea site-ului si/sau achizitionarea de produse,utilizarea de e-mail ca o procedura valida pentru astfel de comunicari.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați pagina Termeni și Condiții.